Ana içeriğe atla

BANA BİR KERAMET GÖSTERSENE ... :)

Bir sofi Sultan Seyyid Muhammed Raşid Hz.lerine gelip şöyle bir istekte bulunur;
-"Efendim, merak ediyorum bana bir keramet gösterir misiniz?"
Aslında soru kadar sorulması da adaba mugayyir olan bu istek karşısında Seyda Hz.leri başını kaldırıp sofiye bakar ve;
-"Sofi, sen bu kapıya gelmeden önce namaz kılarmıydın?" der.
Sofi istediğine karşılık soru sorulmasına şaşırarak;
-"Hayır kılmazdım efendim" diye cevap verir.Seyda Hz.leri yine sorar
-"Pekii, sen şimdi namaz kılıyor musun?"
Sofi yine mana veremez ama cevaplar
-"Evet kılıyorum"
Seyda Hz.leri sofinin keramet göstermesi isteğine karşılık gerçek kerameti göstererek;
-"Ee sofi, sen daha nasıl bir keramet arıyorsun?"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Elhamdülillah Alâ Külli Hal

" Elhamdülillah Alâ Külli Hal - Her Halimiz İçin Allah'a Hamdolsun" SEN'den gelene, gelmeyene; Ne şekilde belirlemişsen kaderime, bu oyundaki biçtiğin rolüme, yürekten kocaman bir EYVALLAH ! .. Hz.Mevlana (ks)  

Kıymet Bilene

"Sevdiğin şeylerin sorumluluğunu almazsan, onları kaybedersin..."  Üstün Dökmen

Amin...

Arz-ı hâl etmez dil-i gamdîdemiz dildâre de  Etmesin muhtâc Rabbim yâre de ağyâre de Süleyman Nazif